Яким бізнесом зайнятися?

Яким бізнесом зайнятися – це перше питання, яке задають собі люди, які вирішили зайнятися бізнесом. Варіантів багато. А хочеться, щоб прибутковий був, цікавий і т. д., ще багато побажань. Для того, щоб зрозуміти яким бізнесом зайнятися саме Вам, потрібно для початку знати які види бізнесу взагалі бувають і вибрати той, який підходить вам.

Умовно їх можна розділити на 4 великі групи:

«Ланцюжок» Цей вид бізнесу всім зрозумілий і давно відомий. Саме його найчастіше вивчають у школах економіки. Це виробництво, торгівля, тобто формат бізнесу, де йде збільшення вартості товару. Купив дешевше, щось зробив з товаром, продав дорожче, прибуток в кишеню. Тут йде обмін конкретними цінностями (товар на гроші).

Вам в принципі все одно у кого купувати, продавати, тому що ви купуєте зрозумілий продукт (товар). Товар не змінюється, якщо ви купили його в одного постачальника або в іншої. Це найпоширеніший і зрозумілий формат бізнесу. Інструменти для його ведення і розвитку відомі і вивчені.

«Оренда.» Наприклад, таксі. Вам не потрібно купувати машину, щоб доїхати кудись , ви просто орендуєте право доїхати на цій машині з водієм до місця. Ще приклад, сауна, готель, здача в оренду офісів, готель, кінотеатр,прокат якогось обладнання, лиж, ковзанів і т. д. Основною особливістю цього виду бізнесу є те, що ви не можете здати в оренду більше, ніж у вас. Наприклад, якщо у вас готель на 200 номерів, то більше ніж 200 номерів ви здати не можете.

«Майстерня.» Тут купується не продукт або послуга, а можливість отримати якийсь результат в процесі співпраці. Товару ще поки немає, але він з’явиться в результаті співпраці майстра і замовника. Наприклад, створення інтернет-сайтів, інтернет-магазинів, дизайн, написання картин, медичні послуги, перукарня і т. д. В цьому форматі дуже важливу роль відіграє кваліфікація майстра, хто буде надавати послугу. Найчастіше цим видом бізнесу займаються люди, які мають високу кваліфікацію в якійсь сфері. Наприклад, стоматологи відкривають стоматологічну клініку, перукарі відкривають салони краси і т. д.

«Мережа» це будь-яка організація, яка всередині себе створює цінність за рахунок співпраці учасників. Наприклад, рекламна газета. Тут співпраця рекламодавців і читачів. Ще приклади: стільниковий зв’язок, соціальні мережі, клуби за інтересами, спільні покупки, брокери і т. д. Сенс мережі тільки у взаємодії.

Всі ці види бізнесу можна організувати в інтернеті. Ви можете продавати (інтернет-магазин), ви можете організувати майстерню (створення сайтів, написання статей), послуги хостингу, здача чого-небудь в оренду через інтернет, створення сайтів, спільнот за інтересами.

У розглянутих форматах бізнесу є досить багато спільного, але є й нюанси, які їх сильно відрізняють один від одного. У цьому і варто шукати відповідь на питання ” Яким бізнесом зайнятися і як його вести». Ті інструменти, які працюють в «ланцюжку», не підходять для розвитку «Мережі», а інструменти, з допомогою яких успішно розвивається «Майстерня», для «Пулу» марні, або навіть небезпечними. Але, можна їх між собою успішно комбінувати, поєднувати, це збільшує прибуток.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *