Як заробити на продажу одягу в Інтернеті? Інтерв’ю з власницею великого інтернет-магазину одягу

Продаж одягу є однією з найприбутковіших ніш в інтернет-бізнесі. Щодня у всесвітній мережі з’являється безліч сторінок в соціальних мережах (груп або спільнот) і сайтів, з пропозицією придбати у них сумочки, футболки, светри, куртки і багато іншого.

Як заробити на продажу одягу в Інтернеті? Інтерв’ю з власницею великого інтернет-магазину одягу

Сьогодні я вирішив поділитися з вами невеликим інтерв’ю з Оленою Єгорової – власниця одного з найбільших інтернет-магазинів з продажу жіночого одягу в Рунеті. На превеликий жаль, дівчина не захотіла світити посиланням на свій сайт, обгрунтувавши це тим, що все і так знаю про її «дітище».

Почну я, мабуть, з банального, але дуже цікавого питання. Олено, розкажіть, будь ласка, нашим читачам з чого ви починали ваш бізнес?

Нічого особливого. За вікном була холодна зима 2010 року. Я тоді дуже любила читати жіночі форуми і в одній з гілок знайшла дуже цікаву листування. В ній дівчата спілкувалися щодо можливості продажу одягу в соціальних мережах, а саме як краще продавати – через свою сторінку у Вконтакте або через групу.

Почитавши їх повідомлення, я задумалася, а чи не спробувати мені щось в цьому роді. На роздуми пішло більше двох тижнів. У підсумку цікавість перемогла, і я почала вивчати конкурентів. “Пошук Вконтакте” на місяць став моїм кращим другом.

Я довго “нишпорила” по сторінках дівчат і групах, які продавали одяг. Виписувала в вордовський документ всі найцікавіші особливості оформлення описів до товарів, стежила за частотою оновлень, ціноутворенням, відгуками і багато іншого.

Загалом, зібравши всю інформацію і більш-менш склавши план майбутнього фронту робіт, я приступила до пошуку постачальників товарів. Почати продажу я вирішила з жіночих сумочок. Постачальника вдалося знайти швидко, оскільки моя сусідка Марина (а в подальшому і партнер по бізнесу) продавцем у відповідному магазині.

А чому ви вибрали саме сумочки? Не вже то з-за сусідки?

Ні. Основним показником, яким обґрунтований такий мій вибір, стала занадто низька конкуренції. В основному дівчата продавали все підряд і, причому упереміш – в фотоальбомах розміщували фотографію зимової куртки, а за нею відразу ж комплект нижньої білизни.

Я ж вирішила піти шляхом найменшого опору.

Тобто головним успіхом бізнесу є аналіз ринку і конкуренції?

Ви абсолютно праві. Все саме так.

Давайте повернемося до ваших починань…З Мариною ми домовилися, що я буду приходити до неї в магазин і буду фотографувати виставлений товар на вітрини. Так за кілька днів я зробила більше ста якісних фоток, при цьому ще і виписувала інформацію з бирок: виробника, матеріал, ціну і т. д.

Потім мені знадобилося ще кілька днів, щоб створити і красиво оформити групу Вконтакте. Створила альбоми, залила фотки і підписала кожну з них.

Пам’ятаєте свого першого покупця?

Звичайно, нею була моя одногрупниця. Тоді в соціальних мережах ще не так сильно була розвинена реклама, та й грошей особливо у мене не було. Тому розкрутку свого «магазинчика» я почала з додавання всіх своїх подружок в групу. А також розміщення на своїй стіні відповідного запису про можливість купити у мене сумки за низькою ціною.

Першу сумку у мене купили вже на наступний день, після того, як я запросила всіх своїх друзів вступити в групу. Тоді емоції просто зашкалювали, хоча я і заробила не так вже й багато.

Як до вашого бізнесу в інтернеті поставилися ваші друзі, знайомі?

Спочатку було деяке презирство і не бажання приймати те факт, що в інтернеті можна заробити. Та я ніколи і не намагалася кого-небудь переконати. Але багато з тих, хто дійсно цікавився моєю зайнятістю і пропонував безоплатну допомогу зараз працюють разом зі мною над інтернет-магазином.

Що ви ще аналізували і хотіли продавати, крім сумок?

Ой, зараз навіть вже не згадаю. Були косметички, вечірні сукні, купальники… Але ринок мені підказав, що потрібно займатися саме сумками і я два роки «муштрувала» тільки їх не погляд на інші товари.

Ваші конкуренти, яких ви аналізували і брали за основу, домоглися успіху?

Більшість відмовилися від розвитку і так і залишилися на рівні соціальних мереж. Напевно, 99% з тих конкурентів, яких я аналізувала, вже не існує.

Як ви ставитеся до постачальників одягу з Китаю? Адже зараз в інтернеті дуже багато продають товари саме «Піднебесної».

Дуже і дуже негативно. Ви коли-небудь пробували купити будь-який одяг з, наприклад Taobao або AliExpress?

Ні

І не пробуйте. Дивишся картинки товарів-хороша і стоїть річ, а головне красива. Але коли купуєш, і вона приходить поштою – плакати хочеться. У китайських інтернет-магазинах багато обману.

Особисто я працюю тільки з постачальниками з країн СНД або Європи. Перед укладенням контрактів прошу продавця вислати зразки товару і тільки потім, якщо мене влаштовує якість і зовнішній вигляд купується речі-підписую договір.

Що ви порадите нашим читачам, які хочуть зайнятися продажем одягу через інтернет?

Напевно, спочатку потрібно сказати про те, з чого їм необхідно почати – аналізуйте ринок і чим більш заглибленою ви це будете робити, тим більш прибуткову нішу зможете відшукати.

А після аналізу ринку?Хм… Напевно далі варто знайти постачальників, і якщо з ними всі питання вирішені, то почати активно рекламуватися в соціальних мережах. Тобто використовувати для продажу тільки ВК, але і Фейсбук, Однокласники, Інстаграмм і навіть Твіттер.

Поясніть, будь ласка, більш докладно фразу ” рекламуватися»

Я мала на увазі покупку постових в популярних жіночих спільнотах, таргетингова реклама і т. д.

А якщо бюджет дуже скромний або взагалі відсутній?

В цьому випадку я вас розчарую і скажу, що без бюджету на рекламу починати бізнес з продажу одягу через інтернет не вийде. І не важливо, будете ви для цього використовувати соціальні мережі або повноцінний сайт.

Конкуренція дуже велика, що без реклами покупці вас просто не зможуть знайти.

І наостанок простимулює наших читачів, назвавши середньомісячну чистий прибуток вашого інтернет-магазину одягу :winked:

Секрет фірми (сміється). Я насправді не можу назвати це число чисто з «корпоративних міркувань».

Але хоч скільки нуликів в цьому числі?

Якщо в рублях, то шість точно є.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *